آهو پیشونی سفید۳

اطلاعات :


نویسنده و کارگردان:

سید جواد هاشمی

تهیه کننده :

سید جواد هاشمی

مدیر جلوه های ویژه :

محمدرضا نجفی امامی

بازیگران:

محمدرضا شریفی نیا - پژمان بازغی - لیلا اوتادی - ترلان پروانه - ارسلان قاسمی - ساغر عزیزی

آهو پیشونی سفید۳

آهوی پیشونی سفید ۳ –  این فیلم سینمایی به‎عنوان اثری غیرمتعارف با فانتزی‌های کودکانه و سرشار از اتفاقات نامانوس در ژانر کودک و نوجوان، همزمان با آغاز سال تحصیلی سال ۹۶ در جنگل‌های ساری جلوی دوربین سیدجواد هاشمی رفت.

«آهوی پیشونی سفید ۱» که پنج سال پیش به‌ عنوان پرهزینه‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران روی پرده رفته است، توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از بیست ‌و ‌پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان از آن خود کند.

خلاصه داستان :

قسمت اول این فیلم با نام اختاپوس (آهوی پیشونی‌سفید) در سال ۱۳۹۰ ساخته و اکران شد که با نظر خوب منتقدان و مردم مواجه شد.«اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما…

 

سایر بازیگران :

 امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، ارسلان قاسمی، سیدجواد هاشمی، امیر سهیلی، امیررضا احمدی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه، فرزانه زهره‌وند و ساناز نادری

 

چند خط در خصوص جلوه های ویژه :

 

 

 

محمد رضا نجفی امامی : سیدجواد هاشمی با «پیشونی سفید۲» تخیل را وارد سینمای رئال کرده است، مدیر جلوه های ویژه فیلم افزود: کودکان و نوجوان امروزی به سمت انیمیشن‌ها و فیلم‌های غربی جذب می‌شوند چراکه این آثار تخیل آن‌ها را زنده کرده و برای‌شان هیجانات تصویری ایجاد می‌کنند.

مدیرجلوه‌های ویژه بصری فیلم سینمایی “پیشونی سفید۲” همچنین با اعتقاد به اینکه داوران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر نمی‌توانند به راحتی از کنار “پیشونی سفید ۲” بگذرند، توضیح داد:  تاکید می‌کنم؛ اتفاق‌های بسیار جدید و جذابی به لحاظ سینمایی در این فیلم رخ داده که هر فیلم- شناسی را مبهوت خود خواهد کرد.

وی تاکید کرد: “پیشونی سفید ۲” قدم بزرگی را برای سینمای ایران برداشته و راه را برای کارهای موفق بعدی باز کرده است لذا داوران با دیدن آن به درک این مهم خواهند رسید تا در ادامه کارگردان‌های دیگر هم به قدم گذاشتن در این مسیر راغب شوند.

 

زمان اکران:

مردادماه ۹۷ در سینما های سراسر کشور