بازگشت معشوقه شیطان

 

بازگشت معشوقه شیطان- خلق شگفتی های شرکت پرکار والت دیزنی در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در راستای بازسازی و یا ساخت دنباله فیلم های پرطرفدار سابق خود ادامه دارد .

 

 

شیطان یا همان maleficent  یکی از تولید های پرطرفدار این شرکت بود که بعد از ساخت انیمیشن آن در سال های دور ، در سال ۲۰۱۴ والت دیزنی اقدام به ساخت فیلم رئال-انیمیشن آن کرد . شیطان ۱ که با استقبال خوب مخاطبان در سال ۲۰۱۴ مواجه شد و  توانسته بود ۷۵۸٫۵ میلیون دلار درآمد کسب کند در حالی که بودجه نزدیک به ۱۸۰ دلار برای آن هزینه شده بود .

در حالی که کمتر از یک ماه ( ۲۵ مهر ماه ۹۸ ) به آغاز اکران قسمت دوم این فیلم باقی مانده است ، قصد داریم ضمن معرفی قسمت جدید آن ، پشت صحنه هایی از سری گذشته آن را نیز با ببینیم .

 

بازگشت معشوقه شیطان

خلاصه داستان : 

 

یک ماجرای افسانه ای که چندین سال بعد از وقایع Maleficent اتفاق می افتد، که در آن مخاطبین از حوادثی که باعث سندگل شدن بدنام ترین شرور دیزنی شد و کاری کرد که یک نوزاد را طلسم کند، آگاه شدند. حال Maleficent II به کاوش درون رابطه پیچیده بین ﻣﺎﻟﯿﻔﯿﺴﻨﺖ و پرنسس که در آستانه ملکه شدن است ادامه می دهد، از آنجا که آنها در مسیر تلاششان برای محافظت از Moors و موجودات جادویی ساکن در آن متحدانی جدید پیدا کرده اند و با دشمنان جدیدی روبرو شده اند…”

 

 

پشت صحنه سری جدید :

 

 

 

پشت صحنه قسمت ۱ :