تمام جزییات Nuke 11.3

نسخه جدید Nuke شامل پیشرفت های عمده ای در ویژگی Live Group است،  سیستم ذرات، کارهای چندرسانه ای استریو برای Nuke Studio، Hiero و HieroPlayer و همچنین پیشرفت های چشمگیری در نسخه جدید در بخش کاربری نیز حاصل شده است .

به گزارش سیماپردازان ستایش به نقل از وبسایت شرکت ، Nuke 11.3، به روز رسانی چهارم برای سری Nuke 11 است و ویژگی هایی را به ارمغان می آورد که تجربه کاربر را بهبود می بخشد و وظایف سنگین پردازش را برای خطوط مختلف و کاربران فردی ساده تر می کند. این بروز رسانی  انعطاف پذیری بیشتری را درمقایسه با نسخ قبلی خود برای کاربر دارا می باشد. این بروز رسانی به کاربران  کمک می کند که سریعتر از همیشه به مقصود و خلاقیتی که در ذهن خود دارند دست پیدا کنند.

ویژگی های کلیدی Nuke 11.3 عبارتند از:

 

۱- بهبود دهند Live Group improvements:

Nuke 11.3  پیشرفت های عمده ای در بخش  ویژگی های محبوب Live Groups دارا می باشد. این قابلیت جدید را همراه با callbacks مربوط به Python و اعلانهای UI معرفی می کند که سبب کارایی و کنترل بیشتری میان نرم افزار و کاربر شده است . این به روز رسانی، کار را برای کاربر جهت استفاده از گروههای زنده برای pipelines های  حجیم تر و بزرگتر آسانتر می کند تا بتوانند با استفاده از آیکون های کاربر برای برتری دادن ارزش ها در یک گروه زنده، دیدگاه بیشتری نسبت به حالت Live Group و انعطاف پذیری دارا می باشد.

 

۲- افزایش عملکرد سیستم ذرات

سیستم ذرات در NukeX برای تولید شبیه سازی ذره ای تا شش برابر سریعتر از نسخه های قبلی نرم افزار بهینه سازی شده است و تا ۴ برابر سریعتر برای پخش، این اجازه را اجازه می دهد تا  تنظیم سیستم ذرات سریعتر تکرار شوند.

۳- کارهای چندرسانه ای استریو برای Nuke Studio، Hiero و HieroPlayer

پشتیبانی جدید Timeline Multiview یک برنامه افزودنی برای گردش کارهای استریو و VR را فراهم می کند. کاربران هم اکنون می توانند از همان کارهای چندگانه استریو موجود در Nuke در جدول زمانی Nuke Studio، Hiero و HieroPlayer استفاده کنند. ساختار export به روز شده نیز می تواند برای ایجاد اسکریپت چندین نمایش Nuke از جدول زمانی در Nuke Studio و Hiero استفاده شود.

همچنین پشتیبانی از استریو با رزولوشن کامل در مانیتور برای کمک به ایجاد جلسات بازبینی حتی ساده تر و پیش فرض export  جدید برای کمک به ارائه برنامه های استریو است.

۴- به روز رسانی UI قدرتمند برای Nuke

نشانه های جدید UI برای تغییر در اندازه جعبه محدوده و تعداد کانال ، این کمک را به کاربر جهت رفع اسکریپت های علامت های بصری می کند  که اندازه جعبه محدود را بزرگتر از تصویر کرده  و به کاربران کمک می کند تا وضعیت یک جعبه محدود را در یک نگاه شناسایی کنند. شمارش کانال در نوار وضعیت نمایش داده می شود و زمانی که محدودیت کانال ۱۰۲۴ از حد مجاز عبور می کند هشدار ایجاد می شود. ظاهر و آستانه برای راه اندازی جعبه محدوده و هشدارهای کانال را می توان در تنظیمات تنظیم کرد.

ابزار انتخاب نیز در هر دو نمایش ۲D و ۳D، و همچنین به روز رسانی محوطه و ابزار جدید لسو، ساخت اشکال و نقطه انتخاب حتی ساده تر است.