دسترسی رایگان نرم افزار شرکت Foundry برای دانش آموزان

Foundry  دو برنامه رایگان  را   برای طول زمانی یکسال با هدف ایجاد انگیزه جهت دانش آموزان علاقمند به جلوه های ویژه راه اندازی خواهد کرد .

به گزارش سیما پردازان ستایش ، سرپرست توسعه تیم ساخت نرم افزار شرکت فاندری اعلام کرده است :

راه اندازی دو طرح برای بهبود دسترسی هنرمندان ، دانش آموزان و مشتاقان به ابزارهای پیشرفته صنعت، از جمله نرم افزار پیشرو در بازار Nuke در دستور کار قرار دارند.

Foundry سالانه ابتکار عمل تحت عنوان Free1 را راه اندازی کرده است و به دانشجویان دسترسی رایگان به پنج محصول نرم افزاری پیشرو Foundry را می دهد. دانش آموزان واجد شرایط قادر خواهند بود تا یک سال تحصیلی مجوز تحصیلی را کسب کنند، به آنها اجازه می دهد به Nuke Studio، Mari، Modo، CaraVR و Now Katana دسترسی پیدا کنند.

مجموعه ای از بهترین ابزارهای تولید را به یک مجوز قابل دسترس میکند. این گروه جدید تحت عنوان ، Katana، ابزار توسعه  نور پردازی و همچنین مجوزهای  ۳D lightارائه می دهد که به صورت رایگان برای مشتریان دانش اموز  Foundry ارائه می شود.

سارا لیویت، رئیس آموزش و پرورش و خدمات خلاقانه در Foundry، اظهار داشت:

“ما همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد هنرمندان متعهد برای آزمایش، یادگیری و پرورش احساسات خلاقانه خود هستیم. با برنامه سال اول رایگان، نسل بعدی هنرمندان می توانند تجربه مستقیم با بهترین ابزار را در این صنعت کسب کنند. به عنوان بخشی از تعهد Foundry به عامه مردم صنعت VFX و انیمیشن را آموزش می دهد. ما  مجموعه های  آموزشی را با هم ترکیب کرده ایم، به طوری که مشتریان آموزش Foundry و کسانی که در برنامه ی رایگان سال اول عضویت دارند می توانند به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری، بدون هزینه اضافی از آن  استفاده کنند.

 

منبع:www.awn.com