رونمایی از مایا ۲۰۱۹

نرم افزار تخصصی ساخت انیمیشن و جلوه های ویژه مایا ۲۰۱۹ در حالی رونمایی شد ، که می توان از پیشرفت های عملکردی و تسریع در طراحی انیمیشن ، بهبود و آسان تر شدن کاربردی محیط نرم افزار و بهبود کیفیت نمایش در پیش نمایش ها  در سری جدید آن نام برد .

به گزارش سیما پردازان ستایش به نقل از Autodesk : Autodesk Maya ، آخرین نسخه انیمیشن متحرک ۳D، مدل سازی، شبیه سازی و نرم افزار رندر سازی خود را عرضه کرده است که شامل به روز رسانی های قابل توجهی برای کمک به هنرمندان در دستیابی به دیدگاه خلاق خود در یک محیط کار سریعتر، تعاملی و بصری جذاب است.

ویژگی های کلیدی مایا ۲۰۱۹:

Faster animation: پخش cached جدید سرعت پخش انیمیشن را در Viewport 2.0 افزایش داده و انیمیشن سازان محیطی جذاب تر و منعطف تر  را برای تولید انیمیشن با کیفیت روبروی خود می بینند . این تغییرات کمک می کند تا نیاز به تولید playblasts وقت گیر برای ارزیابی کار انیمیشن نباشد ، لذا انیمیشن سازان می تواند در مایا ۲۰۱۹ دیگر به فکر کندی گذر زمان نباشند .

 

Higher Quality Previews Closer to Final Renders : آرنولد ، ارتقاء پیش نمایش های  واقعی در Viewport 2.0 را بهبود بخشیده و به هنرمندان اجازه می دهد که پیش نمایش به مراتب نزدیکتری را نسبت به کیفیت نهایی دریافت کنند.

Faster Maya: ارتقاء عملکرد و ارتقاء جدید، به افزایش بهره وری روزانه در زمینه هایی که بیشتر هنرمندان در کار روزانه خود توجه می کنند، کمک می کند.

Refining Animation Data: فیلترهای جدید درون ویرایشگر گراف، کار با داده های دستکاری حرکت، از جمله فیلتر Butterworth و کلید کاهش دهنده را برای کمک به بهبود منحنی های انیمیشن آسان تر می کند.

Rigging Improvements: به روز رسانی های جدید کمک می کند تا کار riggers و کاراکتر TD را آسان تر انجام دهید ، از جمله توانایی پنهان کردن مجموعه از outliner به صحنه ساده، بهبود در ابزار deformer پخت و روش های جدید برای صرفه جویی در وزن deformer به راحتی ایجاد اسکریپت که همه این ها به شما کمک می کند تا راحت تر و سریعتر  به نسخه نهایی انیمشن و پروژه خود دست یابید.

 

Pipeline Integration Improvements: به روز رسانی محیط توسعه باعث شده است تا   توسعه دهندگان ابزار برای ایجاد سفارشی سازی و یکپارچه سازی سریعتر و سهل تر اقدام نمایند.

Help for Animators in Training: نمونه های غیر واقعی و متحرک، و همچنین نمونه های قابل تغییر ، کار را برای دانش آموزان جهت یادگیری آسان تر و سریعتر انیمیشن سازی مهیا کرده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، به www.autodesk.com/products/maya مراجعه کنید