درباره ما

“خدمـــــــــات”

 

مشتریان :

بیمه پارسیان، بانک اقتصاد نوین، بانک دی، پست بانک ایران، بیمه تعاون، سازمان تأمین اجتماعی، بانک تجارت، شرکت مخابرات ایران، بانک آینده، بانک مسکن، بانک انصار، بانک کشاورزی، شرکت پترو پارس، بیمه البرز، روزنامه همشهری، بانک ملت، بانک مهر اقتصاد، شرکت بورس بهگزین، شرکت نفت ایرانول، بانک سرمایه، مجتمع تاپ آیلند قشم، همراه اول، مزمز،شرکت ملی گاز ایران، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور، مرکز فرهنگی صبا، شرکت مگا پارس، شرکت گاز خودرو

 

 

 

 

تولید محتوا :

گفتنی ها در جهان تبلیغات می بایست با ادبیاتی متفاوت بیان شود و به عبارت دیگر، زبان در جهان تبلیغات، با زبان رایج تفاوت ها دارد.

این تفاوت از آنجا بر می خیزد که برای بیان مفهوم در حین تبلیغ، محدودیت نوشتاری وجود دارد که آن نیز برخاسته از محدودیت زمانی است. بنابراین گفتگو با مخاطبان با زبان تبلیغات ، تبحر ویژه ای را می طلبد. گروه تولید محتوا در مجموعه سیماپردازان، گروهی متشکل از نویسندگانی آشنا با ادبیات تبلیغات است که با تشکیل اتاق های فکر بصورت منظم، تبلور مفهوم کار گروهی در این مجموعه هستند.

این گروه ، وظیفه تولید محتوای نوشتاری و پیام های تبلیغاتی و نگارش طرح ها و کمپین های تبلیغاتی مخاطبان سیماپردازان را بر عهده دارند.

پایش رسانه ها:

برای صاحب برندی که قصد برنامه ریزی تبلیغاتی دارد، اطلاع از فعالیت های تبلیغاتی برندهای رقیب ، فاکتوری مهم به شمار می آید. اینکه کدام یک از رقیبان در فضای تبلیغاتی حضور داشته اند و چگونه و با استفاده از چه ابزارهایی به تبلیغات پرداخته اند، دانشی است که در کارایی و تأثیر پروژه تبلیغاتی، نقشی بی بدیل ایفا خواهد کرد. این دانش را گزارش های واحد پایش رسانه ها در مؤسسه سیماپردازاندر اختیار قرار خواهد داد. کارشناسان واحد پایش رسانه ها، همچون منجمانی هستند که با استفاده از ابزارهایی دقیق، آسمان تبلیغات کشور را رصد کرده و وقایع را ثبت می کنند. تمامی شبکه های تلویزیونی و رادیویی، روزنامه ها، مجلات و وب سایت ها، توسطاین واحد بررسی شده و آگهی های منتشر شده در آنان، ثبت و ضبط می گردد. خروجی فعالیت های این واحد، اطلاعاتی در

 

قالب جدول و نمودار است که به تفکیک رسانه ها، گروه های تبلیغاتی و برندها ارائه می شود. هر هفته بخش هایی از این گزارش ها در پایگاه اینترنتی سیماپردازان قرار می گیرد. در نشریه داخلی سیماپردازان نیز گزارش هایی از خروجی واحد پایش رسانه ها منتشر می شود.

تحقیقات بازار:

آزمون و خطا در عرصه تبلیغات، طبیعتاً برای آگهی دهندگان مطلوب نیست و هزینه های بیهوده ای را بر آنان تحمیل می کند.

اطلاعاتی که واحد تحقیقات بازار پیش از برنامه ریزی تبلیغاتی جمع آوری می کند، مانع از آزمون و خطا خواهد بود. دانشی که از این اطلاعات حاصل می شود، آگهی دهنده را از جایگاه حقیقی خود در بین رقیبان تبلیغاتی اش مطلع می سازد و روش های یافتن موقعیتی مناسب تررا به او می نمایاند.

این واحد همیشه در حال بررسی میدان تبلیغات و رصد جایگاه برندها در این میدان است. خروجی واحد تحقیقات بازار، اطلاعاتی است که پایه و اساس برنامه ریزی تبلیغاتی در سیماپردازان را تشکیل می دهد.

تبلیغات پس از اجرا به پایان نمی رسد، بلکه مرحله ای بسیار حساس ، همچنان در انتظار است.در تبلیغات علمی واز منظر سیماپردازان ، تبلیغ بدون مراحل پس از اجرا، پایان نیافته است. پس از اجرا، مراحل سنجش تأثیر گذاری و میزان اثر بخشی پروژه آغاز می شود که می توان آن را چراغی فراروی برنامه ریزی های بعدی دانست. کارفرما محق است بداند آگهی هایش تا چه میزان دیده شده و چقدر بر مخاطبان اثر گذاشته است. محاسبه میزان اثربخشی تبلیغات از طریق نظر سنجی اینترنتی و تحقیقات میدانی، به عهده واحد تحقیقات بازار است.

 

ستاد خبری :

ورود تبلیغاتی به حوزه اخبار، در ادبیات تبلیغات، اصطلاح شناخته شده ای است. هدف از تبلیغات، مواجه شدن با مخاطبان و رساندن پیام تبلیغاتی به آنها است. فعالان عرصه تبلیغات برای دست یابی به این هدف، مسیرهای مختلفی را آزموده اند و در نهایت به روش های کارآمدی رسیده اند که بی تردید یکی از آنها، ورود به حوزه اخبار است. مخاطبان، به اخبار نسبت به تبلیغات اطمینان بیشتری دارند. بخش قابل توجهی از جامعه ، به رسانه های جمعی و خبری دسترسی دارند و هر روز زمانی را صرف بررسی خبرها می کنند. گواه چنین ادعایی نیز بازدید فراوان از خبرگزاری ها و سایت های خبری است. برندهایی که نگاهی علمی و بلند مدت به تبلیغات داشته باشند، ورود به حوزه اخبار و قرار گرفتن در مقابل جمعیت فراوان مخاطبان خبرها را از دست نمی دهند. به این منظور می بایست گروهی از متخصصان تولید محتوا و فعالان عرصه مطبوعات به کار گرفته شوند که چنین گروهی را “ستاد خبری” می نامند. ستاد خبری ، فعالیت های هر مجموعه ای را در قالب خبر،گزارش و مصاحبه تنظیم می کند و از طریق رسانه هایی که در اختیار دارد، منتشر می سازد. این رسانه ها می توانند نشریه داخلی، وب سایت و … باشد. ستاد خبری با استفاده از روابطی که با خبرگزاری ها و سایت های خبری و رسانه های جمعی دارد، بخش قابل توجهی از خبرها را در این رسانه ها نیز منعکس خواهد کرد.

واحد تولید محتوا در مجموعه سیماپردازان، چندین گروه از زبده ترین فعالان عرصه مطبوعات را گردآوری کرده است تا به صورت دائمی و یا موردی، به تشکیل ستادهای خبری اقدام کنند. تشکیل موردی ستاد خبری، زمانی انجام می گیرد که مجموعه ای تنها انعکاس خبری یک رویداد را در نظر داشته باشد. اما پیشنهاد سیماپردازان، تشکیل ستاد خبری دائمی است تا حضوری مستمر در عرصه خبرها صورت گیرد. ستاد خبری علاوه بر تنظیم و انتشار خبرها،موظف به خبرسازی نیز هست. به این ترتیب که پیام های تبلیغاتی مجموعه را در قالب گزارش یا   گفت و گو با مدیران، منعکس می کند. تبلیغات دهندگان با گشودن پلک به حوزه اخبار، با فضای متفاوتی از جهان تبلیغات مواجه خواهند شد که آنها را به شکل غیرمنتظره ای در دست یابی به هدف های تبلیغاتی، یاری خواهد کرد.

 

طراحی گرافیک :

در ادبیات روزنامه نگاری، جمله معروفی هست که می گوید: همیشه تصویر گویا تر از گفتار است.

در بسیاری از اوقات می توان موضوعات مفصلی را با کمک طرح هایی ساده بیان کرد.به این ترتیب از زیاده گویی پرهیز شده است و در نتیجه مخاطب زمانی کوتاه تر و بدون احساس خستگی، پیام را دریافته است. در بیان ویژگی ها و توانمندی های طراحی گرافیک، گفته ها بسیار است، اما به همین بسنده می کنیم که جهان تبلیغات ، با دور تند تری در حال گردش است و تنها ابزاری که در این سرعت می تواند برای جلب توجه مخاطبان و رساندن پیام در فاصله ای کوتاه به آنانبه کمک آگهی دهندگان بیاید، طرح های گرافیکی است. مخاطبان با سرعت عبور می کنند و جلب توجه آنها در این جهان رنگارنگ ، کار آسانی نیست. طرح های گرافیکی هم می توانند بسیار چشم نواز باشند و هم قابلیت حمل و رساندن پیام های مختلفی را به مخاطبان دارند.هیچ آگهی دهنده ای نمی تواند از این دو قابلیت چشم پوشی کند؛ خصوصاً در استفاده از مدیاهای محیطی که محدودیت در زمان و نوشتار وجود دارد و در این مواقع، عملاً تنها طرح های گرافیکی است که باقی می ماند و خود نمایی می کنند.

مؤسسه سیماپردازان با آگاهی کامل از کارکرد طرح های گرافیکی در تبلیغات، اهتمام ویژه ای به این مقوله داشته است و اکنون، واحد طراحی گرافیک خود را متشکل از گروهی زبده از طراحان گرافیکی کرده است. خروجی های این واحد، طرح هایی چشم نواز و گویاست که بر مدیاهای محیطی اعم از بیلبورد ها و تابلوها و صفحات نشریات و

 

 

عکاسی و فیلمبرداری:

تولید کنندگان کالا نسبت به تصاویریکه از کالای آنان به مخاطبان عرضه می شود، حساسیت دارند و سیما پردازان به تناسب این حساسیت ، واحد عکاسی و فیلمبرداری خود را مجهز به مجربترین کادر فنی و بهترین تجهیزات مورد نیاز کرده است. در تبلیغات، عکس است که وظیفه نمایاندن کالای مورد تبلیغ را به مخاطبان بر عهده دارد و به عبارت دیگر، نمی توان تبلیغات را بدون عکس تعریف کرد. استودیو عکاسی سیماپردازان ، محل مناسبی برای پدید

 

آمدن عکس هایی چشم نواز و ماندگار از محصولات آگهی دهندگان است. خصوصاً اینکه در این استودیو، علاوه بر رعایت موازین فنی، خلاقیت و نگاه هنری نیز همواره مورد نظر بوده است. هنر، تبلیغ را چشم نوازتر و ماندگارتر    می سازد.

بسیاری از صاحبان کسب و کار ، در زمان برگزاری نشست ها و سمینارها و نمایشگاه های خود، نگران چگونگی ثبت و ضبط وقایع مراسم خود هستند؛ دغدغه ای به جا و البته مهم. گروه فیلمبرداری سیماپردازان، هرگاه ثبت و ضبط واقعه ای مورد نیاز باشد، وارد عرصه خواهد شد. این گروه ، با داشتن تجربه ای طولانی از ثبت و تهیه خوراک بایگانی رویدادها، دغدغه برگزار کنندگان مراسم های مختلف را برطرف خواهد کرد.فیلمبرداری، تدوین و آماده سازی فیلم های مورد نیاز، خروجی این گروه مجهز است که اغلب، در کوتاه ترین زمان نیز آماده می شود.

 

تولید و پخش تیزر

سیماپردازان با برخورداری از گروهی مجرب از تیزرسازان،حضوری نقش آفرین در تولید آگهی های تلویزیونی و رادیویی دارد. واحد تولید تیزر در این مجموعه، تولید و هماهنگی پخش تیزرهای رادیویی و تلویزیونی را با کمترین هزینه در دستور کار خود قرار داده است. مراحل تولید تیزرها به این ترتیب است که ابتدا جلساتی با مدیران برند مشتری برگزار می شود تا از خواسته و سلیقه آنان اطلاع حاصل شود، سپس تولید ایده خلاقانه و مطابق با خواسته برند، به اتاق تولید و پردازش ایده محول می شود، خروجی این بخش در قالب گزارشی مبسوط به مدیران برند ارجاع می شود و بعد از اعمال نظر آنان ، به مرحله تولید می رسد. تیزرهای ساخته شده توسط سیماپردازان ، معمولاً عمر کوتاهی ندارند و تا مدت ها در ذهن و کلام مخاطبان باقی می مانند. خصوصاً اینکه این مجموعه مجهز به گروهی از زبده ترین انیماتورهای کشور است که با مهارت ، تیزرهای انیمیشنی و تلفیقی از رئال و انیمیشن را به تولید می رسانند. در جهان امروز تبلیغات، تمامی تبلیغ کنندگان مایلند صحنه های شگرفی را در تیزرهای خود بگنجانند تا چشم های بیشتری را به خود خیره کنند. صحنه های خارق العاده، بخشی از توانایی انیمیشن است.

 

طراحی وب سایت و تولید نرم افزار

صاحبان کالا و ارائه دهندگان خدمات، هرگز نباید از نظر دور کنند که هر روز بر دامنه مخاطبان اینترنت افزوده می شود و نکته قابل تأمل این است که مخاطبان اینترنت ، در گروه سنی و طیف خاصی نیز قرار ندارند و همه اعضاء جامعه را شامل می شوند. بهرمندی از وب سایتی به روز و پویا که خوراک اطلاعاتی مخاطبان را تأمین کند و از نظر بصری نیز برای آنان قابل توجه باشد، رمز موفقیت برایربودن گوی رقابت از دیگران است. این رمز موفقیت را سیماپردازان برای مخاطبانش مهیا کرده است. واحد طراحی وب سایت، با همکاری واحد های تولید محتوا و طراحی گرافیک، وب سایتی را برای مشتریانش آماده خواهد ساخت که نگرانی آنان را در مورد حضوری قاطع در دنیای مجازی برطرف کند. استفاده از گروهی مجرب از برنامه نویسان وب سایت های اینترنتی و نیز طراحان گرافیک زبده و گروه تولید محتوای آشنا با ادبیات مؤثر در اینترنت، وب سایتی را حاصل خواهد کرد که مخاطبانی با سلیقه های گوناگون را به خود جلب کند و نهایت استفاده از دنیای مجازی را برای گسترش دایره مخاطبان و حفظ آنان به انجام رساند.

 

خدمات نمایشگاهی

برگزاری و حضور در نمایشگاه، از آن جهت می بایست برای برندها اهمیت داشته باشد که تماسی رودررو را با مشتریانشان محقق می سازد. حضور در نمایشگاه، چه در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی، برای برندها فرصتی مغتنم و مهم است. اما چگونگی حضور در نمایشگاه، خود موضوعی است که در صورت بی توجهی، می تواند معادلات را به هم بزند. چگونگی آراستن و خود در مقابل مشتریان و پاسخگویی، پذیرایی و احترام به آنان، برند را در ذهن مخاطبان جلوه گر و تثبیت می سازد.

غرفه آرایی، اصلی ترین دغدغه شرکت کنندگان در نمایشگاه است که سیماپردازان  آن را دغدغه ای به جا می داند و نیروهایی توانمند و با سابقه را به خدمت گرفته است تا این دغدغه را از مشتریان خود برطرف سازد. نمونه هایی از

 

طراحی و اجرا و تجهیز غرفه های نمایشگاهی، در کارنامه سیماپردازان موجود است که پیشنهاد می شود برندها پیش از حضور در نمایشاه ها، این بخش از فعالیت سیماپردازان را مشاهده و بررسی کنند.

علاوه بر غرفه آرایی، واحد های دیگر سیماپردازان نیز برای ثبت و ضبط رویدادها وارد عرصه می شوند. واحد عکاسی و فیلمبرداری به این منظور، مجهز به تجهیزات ویژه ای است و هیچ واقعه ای از نگاه و لنز دوربین آنان دور نخواهد ماند. واحد تولید محتوا نیز در بخش خدمات نمایشگاهی، دست بلندی در تشکیل ستاد خبری و تولید نشریات روزانه و انعکاس اخبار در رسانه ها و خبرگزاری های مختلف دارد. هر آنچه که در نمایشگاه مورد نیاز است، می توان از سیماپردازان انتظار داشت.

تبلیغات محیطی

تبلیغات در محیط باز، ریشه در تاریخ تبلیغات دارد. ابزارهای تبلیغات محیطی در عین سادگی، از کاراترین ابزارهای تبلیغاتی به حساب می آیند و همواره نیز مخاطبان و مشتریان خود را داشته و خواهند داشت. مدیاهای تبلیغات محیطی، به دلیل قرار گیری در معابر عمومی ، طیف وسیعی از مخاطبان را شامل می شود و از این منظر، یکی از اصلی و اساسی ترین اهداف تبلیغات را که در معرض دید عموم بودن است، پوشش می دهد. محصول ها یا خدماتی که بر مدیاهای محیطی ظاهر می شوند، ممکن است تا صدها هزارنفر بازدید کننده در روز داشته باشند که با توجه به این آمار، هیچ آگهی دهنده ای از این مدیاهای مؤثر غفلت نخواهد کرد.

حوزه تبلیغات محیطی، از ابزارهای مختلفی بهره مند است که مشتریان تبلیغات، بنا به سلیقه و رویکرد خود، آنها را به کار می گیرند. بیلبورد، لم پست، پرتابل، عرشه پل، تابلوهای دیواری و تلویزیونشهری، ابزارهایی هستند که در تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. اما محل قرار گیری آنها در سطح معابر، معیار مهمی است.

کارشناسان سیماپردازان در تلاشی چند ماهه ، بانکی از اطلاعات ابزارهای تبلیغاتی محیطی را جمع آوری کرده اند. این اطلاعات، در پایگاه اینترنتی این مجموعه و در قسمت ” جستجوی نقشه” در دسترس عموم قرار دارد. در حین جمع آوری این اطلاعات، با تمامی صاحبان مدیاهای محیطی تماس برقرار شدو پیمان نامه هایی منعقد گردید که

 

دسترسی سیماپردازان را به این مدیاهای محیطی ، با نازلترین قیمت امکانپذیر می کند. به این ترتیب سیماپردازان  همواره این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که بهره مندی از مدیاهای تبلیغات محیطی از طریق این مجموعه، علاوه بر امتیازاتی چون طراحی متفاوت و آماری نسبتاً دقیق از میزان بازدید از آنها، با حداقل هزینه امکان می پذیرد.

اما بکارگیری ابزارهای تبلیغات محیطی، بدون توجه به موقعیت مکانی و طیف غالب بازدیدکنندگان، ممکن است به نتیجه مطلوب منتهی نشود. سیماپردازان انتخاب مدیاهای محیطی و پیشنهاد آنها به مشتریان خود را بر پایه اطلاعاتی قرار داده است که کارشناسان این مجموعه با تحقیقات میدانی و نظر سنجی از مخاطبان به دست آورده اند. این اطلاعات در بانک اطلاعاتی سیماپردازان محفوظ است و پهنه وسیعی از مدیاهای محیطی موجود در سراسر کشور را نیز شامل می شود. به این ترتیب مشتریان سیماپردازان، پیش از اکران آگهی خود بر سطح یک بیلبورد، از آمار تقریبی بازدید از آن و طیف نسبی سنی، شغلی و فرهنگی بازدیدکنندگان اطلاع  دارند و متناسب با این آگاهی، طرح تبلیغی خود را انتخاب و اجرا می کنند.

ابزارهای تبلیغات محیطی، ضریب نفوذ بالایی در اماکن مختلف دارد. بیلبوردها و لم پست ها در سطح خیابان ها و اتوبان های شهر و جاده های بیرون از شهر به خودنمای مشغولند و تابلوهای دیواری، در ایستگاه های مترو که مخاطبان فرصت خوبی برای تماشا دارند، در حال جلوه گری اند. تلویزیون های شهری نیز رفته رفته در حال یافتن جایگاه خود در میان مدیاهای محیطی هستند. در این بین آنچه که تبلیغات در محیط باز را در این هیاهوی تبلیغاتی به موفقیت نزدیک خواهد کرد، انتخاب صحیح نوع و جایگاه مدیاهای محیطی و اکران تبلیغاتی نوآورانه و خلاق بر آنها است که نگاه و گوشه ای از ذهن مخاطبان را به خود جلب کند. مشاوران شما در سیماپردازان، مناسب ترین مدیاها را متناسب با کسب و کار مشتریان معرفی خواهند کرد و تهیه طرح و نوشتاری خلاقانه نیز تنها از واحد های طراحی گرافیک و تولید محتوای سیماپردازان انتظار می رود.

 

تبلیغات در نشریات و روزنامه ها

آگهی در روزنامه ها و مجلات، همیشه از پرمشتری ترین نوع تبلیغات بوده و هست. رسانه های چاپی در کوران رسانه های دیداری و اینترنتی، همچنان مخاطبان خود را حفظ کرده اند و برای اهالی تبلیغات فرض است که از این ابزار تبلیغاتی غافل نباشند. آگهی در روزنامه ها و مجلات، محاسن متعددی دارد، هر قدر که در مدیاهای محیطی، فرصت برای انتقال پیام، کوتاه و امکان نوشتار ناچیز است، در نشریات و روزنامه ها می توان به تفصیل پیام را به مخاطب منتقل کرد. گستره توزیع روزنامه ها و نشریات نیز محدودیت ندارد، از ساکنان شهر های بزرگ گرفته تا روستاهای کوچک، مخاطبان این رسانه ها محسوب می شوند و این امتیازی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. فراموش نکنیم که عمر این نوع آگهی ها نیز کم نیست، چه بسا نشریاتی برای ماه ها و سال ها نگهداری می شوند و مورد توجه قرار دارند. انتشار آگهی در مجلات و روزنامه ها بسیار آسان است و گاهی تنها با تماسی تلفنی و بدون نیاز به برنامه ریزی قبلی میسر می شود. از منظر هزینه نیز این رسانه ها، از مدیاهای ارزان قیمت به حساب می ایند. سیماپرازان همواره آگهی هدف دار در نشریات مرتبط و مناسب را در سبد پیشنهادهای خود به مشتریان دارد.

بررسی روزنامه ها و مجلات منتشره در کشور و تحلیل محتوا و شناسایی مخاطبان آنان، پروژه مفصلی بود که در سیماپردازان به انجام رسید و بر اساس این اطلاعات است که مشاوره و پیشنهاد پیرامون انتشار آکهی در رسانه های چاپی صورت می گیرد. در بانک اطلاعاتی رسانه های چاپی، عناوین تمامی نشریات سراسری به همراه آخرین تعرفه های آگهی در صفحات مختلف آنان موجود است. کارشناسان سیماپردازان، با آکاهی از گستره توزیع نشریات و طیف غالب مخاطبان، پیشنهادهایی مؤثر برای تبلیغ در رسانه های چاپی را به مخاطبان خود عرضه می کند.

 

هدایای تبلیغاتی

از اصول اساسی تبلیغات، اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتری برای ابراز احترام و تشکر از او است. هدایای تبلیغاتی، کارکردی تکرار نشدنی در برانگیختن احساس خوشایند در مشتری و افزایش علاقمندی او نسبت به برند دارد.

مؤسسات بین المللی فعال در عرصه تبلیغات، تحقیقات متنوعی برای سنجش میزان تأثیرگذاری هدایای تبلیغاتی در ذهن مشتری و هدایت او به سمت انتخاب مجدد برند انجام داده اند که از نظر تأثیری بی نظیر حکایت دارد. سوای از آن، سنت ما ایرانیان، نیکی و مهربانی کردن با هم نوع است و هدیه دادن، نشان از مهربانی دارد.هدایای تبلیغاتی، رسانه هایی هستند که با ضریب نفوذی بالا، نام و نشان برند را به مخاطبان معرفی می کنند. سیماپردازان مجموعه ای بالغ بر ۱۰۰۰ عنوان از هدایای تبلیغاتی را گردآوری کرده که اطلاعات و تصاویر آنها در پایگاه اینترنتی مؤسسه موجود است. هدایایی فاخر را در این مجموعه مشاهده خواهید کرد که در عین ارزشمندی، با حداقل هزینه قابل تهیه هستند. مشاهده نمونه هایی از این هدایا نیز در محل سیماپردازان، واحد آرشیو هدایای تبلیغاتی امکان پذیر است.

 

CRM

آگاهی داشتن از نیازها و شیوه های رفتاری مشتریان، کمک بزرگی دربرقراری ارتباط با انان به حساب می اید. روابط خوب با مشتری، رمز موفقیت در تجارت و کسب و کار است. واحد CRM در سیماپردازان می کوشد که مخاطبان برندها و آگهی دهندگان را بشناسد و بهترین روش های برقراری ارتباط با آنان را بیابد و یا ایجاد کند.

CRM مخفف کلمات Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. در عرصه تبلیغات، آکاهی از محل حضور مشتری، سلیقه و شیوه رفتاری او، یک دانش عظیم و قیمت ناپذیر به حساب می آید. برنامه تبلیغاتی هر اندازه که به ذائقه مخاطب نزدیک تر باشد، در تغییر رفتار او مؤثرتر خواهد بود.

CRM را می توان فرآیندی دانست که به جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان، شیوه های برقراری ارتباط با آنان و ایجاد بازار برای فروش کالا یا ارائه خدمات کمک می کند.

واحد CRMدر سیماپردازان به فعالیت مشغول است تا اطلاعات مورد نیاز برای کمک به تجارت و گسترش کسب و کار همراهان و مشتریان سیماپردازان را تولید و جمع آوری کند. آن دسته از برنامه های تبلیغاتی که بر اساس اطلاعات این واحد طرح ریزی می شوند،جایی برای خطا و اشتباه در خود ندارند.

 

چاپ

چاپ، بخش نهایی جلوه گری در مقابل دیدگاه مشتریان است.چاپ با کیفیت ، طراحی حرفه ای را به درستی به مخاطبان نمایش می دهد و حتی در افزودن به جذابیت آن نیز مؤثراست. سیماپردازان معتقد است که چاپ خوب، یک امتیاز مجزا نیست، بلکه بخشی از فرآیند تبلیغات چاپی محسوب می شود. خروجی های نوآورانه واحد طراحی گرافیک، می بایست با چاپی خوب و با کیفیت به مخاطبان عرضه شود تا جذابیت های خود را به تمامی نمودار سازد.بر این اساس سیماپردازان به راه ندازی چاپ خانه ای مدرن و مجهز اقدام کرده است تا نیازهای مشتریان خود در بخش چاپ را به مطلوب ترین شکل ممکن برآورده سازد. این چاپ خانه، شامل به روزترین دستگاه های صنعت چاپ است و انواع خدمات چاپی را می توان از آن انتظار داشت. علاوه بر چاپ کاغذی، خدمات چاپ فلکس و بنر نیز در این چاپ خانه عرضه می شود. دستگاه های مدرن و نیروهای کارآمد، سفارش های مشتریان را در کوتاهترین زمان و با درخشان ترین کیفیت ممکن به اجرا می رساند. چاپ نشریه، کاتالوگ، اوراق اداری و… و خدمات پس از چاپ همچون صحافی و طلاکوبی و … از خدمات چاپ خانه سیماپردازان به مشتریان محسوب می شود.

 

فیلمسازی و جلوه های ویژه کامپیوتری (vfx)

بخش فیلمسازی مجموعه با نام مؤسسه فرهنگی سیماپردازان ستایش از سال ۱۳۷۸ در زمینه انیمیشن و جلوه های ویژه و همچنین از سال ۱۳۹۰در تولید فیلمهای سینمایی و تلویزیونی شروع به فعالیت کرده است .

انیمیشن

بخش جلوه های ویژه کامپیوتری سیماپردازان با بهره گیری از کادری مجرب و با تجربه در زمینه انیمیشن و vfx نمونه کارهایی در خور توجه در تولیدات سینمایی و تلویزیونی درکارنامه خود دارد.