اختاپوس را بیشتر بشناسید

ساغر عزیزی در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۵۶ در شیراز به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی و عاشق گل و شعر و نقاشی است. ساغر عزیزی از نوجوانی با  شعرهای فروغ فرخزاد و حافظ و مولانا زندگی میکند. او کلا عاشق هنر است و کلا خوش سلیقه است.

وی در تازه ترین فعالیت خود که کمتر از یکماه دیگر بر روی پرده سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد در نقشی عجیب و نو که یک اختاپوس است به ایفای نقش پرداخته که مطمئنا می تواند مخاطب خاص خود را داشته باشد.

ساغر عزیزی در خصوص نقش خود چنین بیان می کند:

به تازگی با پروژه سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» در نقش اختاپوس همکاری می کنم که طراحی این کاراکتر در سینمای ایران از نظر شخصیت‌پردازی و ظاهری کاملا جدید است و فکر می کنم بچه ها نسبت به فصل اول بیشتر از این اثر استقبال کنند.

وی افزود: در فصل اول فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» صدای اختاپوس بودم و در سری جدید قرار است که جلوی دوربین هم ظاهر شوم. ظاهرا این فصل با جلوه های ویژه و ترکیبی از انیمیشن و رئال همراه است و من نقش همان اختاپوسی را دارم که درصدد به چنگ آوردن قلب ماه پیشونی است.

عزیزی بیان کرد: جواد هاشمی را همیشه به عنوان بازیگر فیلم های دفاع مقدس می شناختم و نمی دانستم در کارگردانی تا این اندازه متبحر است. این فیلم سینمایی اولین همکاری من با او است و علاوه بر گریم سنگینی که روی صورتم دارم قرار است در طراحی لباس و کاراکتر اختاپوس با کمک جلوه های ویژه به گونه ای ظاهر شوم که تاکنون در سینمای ما شاهدش نبودیم.

وی با اشاره به اینکه شخصیت اختاپوس انسانی با پاهای اختاپوس است، گفت: تصوری مثل پری دریایی نزدیک ترین تجسمی است که می توان از نقش من در «آهوی پیشونی سفید ۲» داشت و گویا قرار است در فصل سوم آن هم حضور داشته باشم. بازی من بیشتر در همدان بوده و چند جلسه از کار هم در شهرک غزالی هستم.