بزرگترین افتتاحیه در انتظار شیر شاه

در سال های اخیر شرکت دیزنی برخی از انیمیشن های کلاسیک خود را بازسازی کرده و درآمد بالایی را به حساب سهامداران خود واریز کرده است. از جمله آنها می توان به علاالدین ، آلیس در سرزمین عجایب ، مالیفیسنت ، دیو و دلبر ، کتاب جنگا اشاره کرد .

به گزارش سیما پردازان ستایش ، اما در بین تمامی این بازسازی ها تنها یکی از آنها چشم مخاطبان و حتی منتقدان را به خود جلب کرده است . بله، شیرشاه داستان روشنایی و تاریکی ، داستان جنگ دو برادر که اولین نمایش آن در سال ۱۹۹۴ سر و صدا های خاص خود را به همراه داشت .

ه تازگی گزارشی در رابطه با میزان فروش این فیلم در افتتاحیه آن توسط Box Office Pro در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. انتظار می رود میزان فروش این فیلم در محدوده ۱۸۰ تا ۲۳۰ میلیون دلار قرار بگیرد.

در صورتی که شیر شاه ۲۰۱۹ بتواند به فروشی بالاتر از ۲۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند، تبدیل به بزرگترین افتتاحیه فیلم بازسازی شده لایو اکشن دیزنی می شود. در حال حاضر این رکورد در اختیار فیلم دیو و دلبر با فروش ۱۷۴ میلیون دلار قرار دارد.

فیلم سینمایی شیر شاه توسط جان فاورو کارگردانی شده و در آن شاهد حضور تعداد زیادی بازیگر بزرگ و سطح بالا در مقام صداپیشه هستیم؛ جیمز ارل جونز باری دیگر در نقش شاه موفاسای نجیب ظاهر شده، و چویتل اجیوفور نیز بجای شخصیت اسکار برادر موفاسا صحبت کرده، کسی که سعی دارد تخت پادشاهی را تصاحب کند. از دیگر گویندگان هم می توانیم بـه جان اولیور در نقش زازو، ﺳﺖ ﺭﻭﮔﻦ در نقش پومبا، بیلی ایکنر در نقش تیمون، ﺍﯾﻤﯽ ﺳﺪﺍﺭﯾﺲ، ﺍﻟﻔﺮﯼ ﻭﻭﺩﺍﺭﺩ، ﺑﯿﻠﯽ ﺍﯾﮑﻨﺮ، و ﺑﯿﺎﻧﺴﻪ در نقش نالا اشاره کنیم.

در انتها باید یادآوری کنـیم که فیلم لایو-اکشن The Lion King در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۲۸ تیر ۹۸) پا به گیشه می گذارد.