معرفی Ziva VFX 1.4( تکنولوژی ایجاد شخصیت)

ziva vfx  در تازه ترین محصول خود در صنعت جلوه های ویژه یک خدمت که سبب تحول بزرگ و هر چه نزدیک تر شدن این صنعت به دنیای واقعی شده را معرفی کرده است .

 

Ziva Dynamics Ziva VFX 1.4 در جدیدترین بروز رسانی خود یک خدمت جدید را در تکنولوژی ایجاد شخصیت ایجاد کرده است  که در آن  پنج ابزار جدید را به تولیدکنندگان این صنعت  معرفی می کند. Ziva VFX به لطف بینش های جامعه و مشتریان کلیدی خود از جمله  سونی   سازندگان فیزیک دنیای واقعی را به بخش های بیشتری از فرایند ایجاد شخصیت، از جمله رشد عضلات، تنش بافتی و عناصر طبیعی مانند باد های سنگین و فشار آب نزدیک کرده است.

تکنولوژی Ziva که در حال حاضر در تصاویر دوگانه منفی و Rising Sun Images استفاده می شود، اساسا پروسه ایجاد شخصیت را با ترکیب اثرات فیزیک دنیای واقعی با ایجاد سریع مواد بافت نرم مانند عضلات، چربی و پوست تغییر می دهد. با انعکاس خواص بنیادین طبیعت، کاربران می توانند شخصیت های CG را که حرکت می کنند، انعطاف پذیر تر بکشند درست همانطور که در زندگی واقعی هستند.

جان هوز، بنیانگذار Rhythm & Hues و Tau Films، گفت: “ابزار شخصیت Ziva واقعا برای ما مفید بوده است . “به روز رسانی سرعت شبیه سازی و  حتی کنترل بیشتر و انعطاف پذیری خلاقانه تر در آن بسیاری از محدودیت های ما را بر طرف کرده است .

با نیروهای خارجی، کاربران قادر می شوند با دقت بیشتری فرایند شبیه سازی را انجام دهند و با جزییات بیشتری  فرایند  عناصر طبیعی مانند باد و آب با شخصیت های آنها را به نمایش در آورند . در این حالت ساخت یک فلپ بافت کاراکتر یا چین و چروک در باد، موج و موج در زیر آب، و یا حتی بازتاب به سمت میدان مغناطیسی و یا دور شدن از آن، می تواند به سرعت به روش فیزیکی دقیق تری انجام شود.

خواص فشار و سطح کشش جدید می تواند برای “مناسب” بافت چربی در اطراف عضلات استفاده شود و ابزار استاندارد آناتومی Ziva VFX را تقویت می کند. این تنظیمات به کاربران اجازه می دهد تا فیشا را از شبیه سازی Ziva حذف کنند و در عین حال به اثرات چروک و کشویی دقیق برسند که انسان ها و موجودات را واقعی می بینند.

زمانی که شما می خواهید یک عضله را طراحی کنید ، رشد عضلانی می تواند به طور کلی  عضلات یک شخصیت یا بخشی از بدن  بدن را بدون نیاز به تغییرات  هندسی افزایش دهد. یک ویژگی دیگر به   Rest Scale برای بافت نیز اضافه شده است که به کاربران اجازه می دهد که یک شی بافت را به طور مساوی در تمام جهات رشد و یا کاهش دهند. نه تنها این ابزارها همکاری بین طراحان  را بهبود می بخشد بلکه باعث افزایش خلاقیت در میان تولید کنندگان می شود.

 

 

منبع : Ziva Dynamics