جشنواره انیمیشن منچستر

بزرگترین جشنواره انیمیشن  انگلستان برای چهارمین سال در خانه منچستر برگزار می شود.

به گزارش سیما پردازان ستایش به نقل از خبرگزاری awn ، این جشنواره که در سه روز برگزار می شود (۲۲ الی ۲۵ آبان ماه ۹۷ ) .جشنواره انیمیشن منچستر در حالی ۴ امین دوره خود را پشت سر می گذارد که بخش های متنوعی از جمله  : فیلم کوتاه ، انیمیشن کوتاه ، نمایش های گذششته نگر، کارگاه های آموزشی ، رویداد های تحت شبکه ، بحث های پاذلی ، کلاس های استاد محور و گفتگو با برترین استعداد ها در صنعت انیمیشن را شامل می شود.

پیش نمایش فیلم ها در جشنواره امسال شامل : Night of Trampires   ، ترسناک کمدی کمیک ۸۰ ساله با اکتان بالا، و سپس Q & A با کارگردان مایک مورت و این کیک جادویی !،

مجموعه ای با عنوان داستان پنج شخصیت در استعمار آفریقا در سال ۱۸۸۶ : یک پادشاه نگران، یک پیرمرد پیر، یک کارفرمای شکست خورده و یک بیسکوپ جوان – به دنبال یک پرسش و پاسخ با مدیرعامل مارک جیمز روئلز است.

Funan ، برنده فیلم Cristal در فستیوال انیمیشن آنیس، به داستان فوق العاده قدرتمند یک زن جوان در تلاش برای زنده ماندن در رژیم خمر روژ در دهه ۷۰ می گوید. ویروس Tropical سانتایو Caicedo، که از یک خاطرات رمان گرافیک توسط Powerpaola کاریکاتوریست اقتباس شده است، یک داستان از دوران نوجوانی است که از دیدگاه دختران از بین می رود که بین اکوادور و کلمبیا رشد می کند. در نهایت تیتو و پرندگان، ترس فرهنگ را از طریق یک سفر پسر جوان برای نجات جهان بررسی می کند.

نمایش های دیگر شامل «Smallfims در صفحه بزرگ»، انتخاب تلویزیون کلاسیک شرکت، یک Retrospective Barry Purves، Isle of Dogs Wes Anderson و نمایش Anijam از مجموعه ای از فیلم های ساخته شده به عنوان بخشی از چالش ۴۸ ساعت  است.

جشنواره انیمیشن Manchesterدرتاریخ ۱۳-۱۵نوامبر ۲۰۱۸در خانه منچستر برگزار می شود. برای خرید بلیط و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.manchesteranimationfestival.co.uk مراجعه کنید.