رونمایی از CrazyTalk Animator4

 

CrazyTalk Animator یکی از ابزار های قدرتمند در صنعت انیمیشن۲D است که توسط  شرکت Reallusion طراحی و امروز در حال پیشرفت بیشتر است.

به گزارش سیما پردازان ستایش به نقل از وبسایت این مجموعه ، CrazyTalk Animator روز به روز در حال قوی تر شدن و ارتقاء یافتن است . نسخه ۴ آن ، این نرم افزار را به یک استودیو متحرک ۲D  قدرتمند تبدیل خواهد کرد که شایسته نامگذاری به عنوان یک شخصیت بصری هوشمند در صنعت انیمیشن سازی هوشمند است .

 

WIP2   – ایجاد حرکت ۳۶۰ سر

WIP 2 نشان می دهد چگونه Reallusion ، محدودیت های انیمشن سازی  ۲D را شکسته  و راه عملی برای انیماتورهای ۲D را برای ایجاد شخصیت های پیشرفته را برای هر چه نزدیک تر شدن به مدل ۳D  آن را مهیا می کند . . تکامل ۳۶۰حرکت سر در مدل چهارم این ابزار  روند کار را برای انیماتور بسیار ساده تر از گذشته خواهد کرد . Expression Setup به طور مستقیم با دسترسی  به  هسته اصلی  انیمیشن با ویرایش کلید چهره، puppeteering و سیستم جدول زمانی آن را ساده سازی می کند.

 

به سرعت چهره ۲D  را به چهره ۳D  تبدیل می کند

این ابزار چهره ۲D  را به سرعت به شخصیتی ۳D در اندازه ای سبک تر و کم حجم تر تبدیل کرده وامکان دید ۳۶۰ درجه را عمیق تر از گذشته به انیماتور می دهد .

 

 

برای آشنایی بیشتر با این ابزار پرکاربرد در انیمیشن سازی ۲D  می توانید با مراجعه به وبسایت www.reallusion.com اطلاعات بیشتری از آن را مطالعه کنید .